Sākums Rīga Zoo pakalpojumu rezervēšanas un atcelšanas noteikumi

Rīga Zoo pakalpojumu rezervēšanas un atcelšanas noteikumi

Ekskursija, mācību nodarbība, mācību ekskursija, tematiskā ekskursija – Pakalpojums
Rīga ZOO – Pārdevējs
Pakalpojuma ņēmējs – Pircējs
Pakalpojuma vadītājs – nodarbības vadītājs un / vai gids
Pakalpojuma programma – ekskursijas, mācību ekskursijas, tematiskās ekskursijas, mācību nodarbības maršruts un aktivitātes.

Vispārīgie noteikumi:

  1. Iegādājoties Rīga ZOO ieejas biļetes un jebkuru citu Rīga ZOO Pakalpojumu, Pircējs piekrīt un apņemas ievērot Rīga ZOO iekšējās kārtības noteikumus*.
  2. Pircējam ir pienākums ievērot Pakalpojuma vadītāja norādījumus.
  3. Ja Pircējs pārkāpj Rīga ZOO iekšējās kārtības noteikumus un / vai neievēro Pakalpojuma vadītāja norādījumus, Pakalpojuma vadītājs ir tiesīgs Pircējam aizrādīt, brīdinot par noteikumu neievērošanas sekām – Pakalpojuma apturēšana, izraidīšana no ekskursijas grupas un / vai Rīga ZOO teritorijas, neatgriežot samaksāto naudu, situācijas risināšanā iesaistot Rīga ZOO Drošības dienestu vai LR tiesībsargājošās iestādes.
  4. Skolnieku grupu pavadošais skolotājs ir klātesošs un atbildīgs par skolēniem un viņu uzvedību Pakalpojuma saņemšanas laikā.
  5. Pircējs ir atbildīgs par piemērota apģērba, apavu izvēli, atbilstoši Pakalpojuma specifikai (pārvietošanās pa iekštelpām, ārtelpām un āru dažādos laikapstākļos, dažādām gaisa temperatūrām).
  6. Pircējs apzinās, ka ne vienmēr visi Pakalpojuma programmas aprakstā iekļautie dzīvnieki Pakalpojuma saņemšanas laikā būs apskatāmi.

Pieteikšanās un Pakalpojuma apstiprināšanas kārtība:

  1. Pakalpojumam iespējams pieteikties, aizpildot pieteikumu formu mājas lapā, šajā sadaļā vai, rakstot e-pastu uz: zooskola@rigazoo.lv.
  2. Pakalpojuma pieteikuma saņemšanas apstiprinājums ir elektroniski nosūtīta apstiprinājuma ziņa uz Pircēja e-pastu ar norādītu informāciju par pieteikto Pakalpojumu – Pakalpojuma dienu, laiku, ilgumu, valodu, Pakalpojuma nosaukumu, u.c. būtisku informāciju par Pakalpojumu.
  3. Piesakot Pakalpojumu, ir jāveic priekšapmaksa par Gida pakalpojumiem 100% apmērā.
  4. Maksa par Gida pakalpojumiem un ieejas biļešu cenas noteiktas cenrādī. Aktuālais cenrādis pieejams mājas lapā www.rigazoo.lv.
  5. Priekšapmaksas rēķins tiek nosūtīts uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
  6. Pakalpojuma rezervācijas apstiprinājums ir apmaksāts priekšapmaksas rēķins.
  7. Ieejas biļetes iespējams iegādāties uz vietas Pakalpojuma saņemšanas vietā un laikā pēc faktiskā cilvēku skaita.
    Izmaiņas, Pakalpojuma pārcelšanas un atcelšanas noteikumi:
  8. Pircējam ir tiesības pārcelt vai atcelt pieteikto Pakalpojumu. Ja Pircējs vēlas Pakalpojumu pārcelt, taču Pircēja vēlamajā laikā tas nav iespējams, Pakalpojums tiek uzskatīts par atceltu.
  9. Ja Pircējs vēlas pārcelt pieteiktā Pakalpojuma datumu, laiku, veidu vai veikt citas izmaiņas, Pircējam nepieciešams sazināties ar Pārdevēju, rakstot uz zooskola@rigazoo.lv un / vai zvanot uz tālruņa numuru +371 22003212, lai informētu Pārdevēju. Pārdevējs izskatīs pieprasījumu un sniegs informāciju Pircējam, vai izmaiņas pieteiktajā Pakalpojumā ir iespējamas.
  10. Ja Pircējs vēlas atteikt pieteikto Pakalpojumu, Pircējam nepieciešams sazināties ar Pārdevēju, rakstot uz: zooskola@rigazoo.lv un / vai zvanot uz +371 22003212, lai informētu Pārdevēju par šo nepieciešamību.
  11. Atceļot pakalpojumu vismaz 7 dienas pirms pieteiktā Pakalpojuma saņemšanas dienas, iemaksātā priekšapmaksas summa par gida pakalpojumiem tiek atgriezta 100% apmērā uz Pircēja bankas kontu.
  12. Atceļot pakalpojumu 4 – 6 dienas pirms pieteiktā Pakalpojuma saņemšanas dienas, iemaksātā priekšapmaksas summa par gida pakalpojumiem tiek atgriezta 50% apmērā uz Pircēja bankas kontu.
  13. Atceļot pakalpojumu 0 – 3 dienas pirms pieteiktā Pakalpojuma saņemšanas dienas, iemaksātā priekšapmaksas summa par gida pakalpojumiem netiek atgriezta.
  14. Ja Pakalpojuma Pircējs kavē noteikto Pakalpojuma saņemšanas sākuma laiku, Pakalpojuma sniegšanas ilgums tiek saīsināts par attiecīgo (nokavēto) laika posmu. Ja Pakalpojumu vairs nav iespējams nodrošināt, jo Pakalpojuma vadītājs ir aizņemts, nodrošinot citu Pakalpojumu, Pakalpojums tiek uzskatīts par atceltu un Pircējam samaksa par Pakalpojumu netiek atgriezta.
  15. Iegādājoties Pakalpojumu, Pircējs piekrīt, ka ir iepazinies, sapratis un apņemas ievērot šos noteikumus.

Pieteikties jaunumiem

Mūsu atbalstītāji un sadarbības partneri