Pirmsskola (5-6 gadi)
Ko skolēni darīs nodarbībā?
- Modelēs dzīvnieka ķermeni.
- Novēros dažādus dzīvniekus un tiks aicināti saskatīt atšķirības to ķermeņa uzbūvē.
- Noskaidros dzīvnieka un cilvēka ķermeņa daļu nozīmi vides uztverē.
- Raksturos dzīvniekus un mācīsies izteikties, bagātinot vārdu krājumu.
- Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.
Ko skolēni darīs nodarbībā?
- Gūs priekšstatu par gadalaiku maiņu, modelējot Zemes kustību ap Sauli.
- Pētīs dzīvniekus zoodārza teritorijā un izzinās to pielāgojumus diennakts ritma un gadalaiku maiņai.
- Bagātinās vārdu krājumu, pilnveidojot klausīšanās un runāšanas prasmi.
- Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.
Ko skolēni darīs nodarbībā?
- Noskaidros, kāpēc dzīvnieki iedalāmi mājdzīvniekos un savvaļas dzīvniekos, un kādus dabas resursu iespējams iegūt no abām grupām.
- Pētīs zoodārza dzīvniekus un uzzinās drošības noteikumiem, kādi jāievēro saskarē ar dažādiem dzīvniekiem.
- Runās par rūpēm mājdzīvnieku kopšanā, apstākļiem, kādi jānodrošina dzīvnieku labturībai.
- Bagātinās vārdu krājumu, pilnveidojot klausīšanās un runāšanas prasmi.
- Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.
Ko skolēni darīs nodarbībā?
- Novēros zoodārza dzīvnieku barības dažādību.
- Mācīties raksturot un grupēt dzīvniekus pēc barošanās veida- augēdāji, gaļēdāji, visēdāji.
- Novēros dažādu dzīvnieku barības iegūšanas un uzņemšanas veidus.
- Bagātinās vārdu krājumu, pilnveidojot klausīšanās un runāšanas prasmi.
- Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.
Ko skolēni darīs nodarbībā?
- Uzzinās, kādi dzīvnieki ir sastopami Latvijas ainavās- mežā, pļavā, purvā, jūrā, upē, ezerā utt.
- Mācīties izteikties par augu un dzīvnieku pazīmēm, bagātinot vārdu krājumu dabas ainavu un dzīvnieku izziņas ceļā.
- Tiks aicināti novērot un ieklausīties, piefiksēt vidē uztverto un to pārdomāt.
- Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.