1.-3. klase
Ko skolēni darīs nodarbībā?
- Izzinās, kādus uzdevumus veic dažādas ķermeņa daļas.
- Vērojot, noskaidros dzīvnieka un cilvēka ķermeņa daļu nozīmi vides uztverē un izziņā.
- Saskatīs kopīgo un atšķirīgo cilvēka un dzīvnieka ķermeņa uzbūvē.
- Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.
Ko skolēni darīs nodarbībā?
- Izpratīs dzīvnieku iedalījumu pēc to barošanās veida.
- Uzzinās par augēdāju, gaļēdāju un visēdāju morfoloģiskajām un fizioloģiskajām uzbūves īpatnībām.
- Noskaidros, kādas ir dzīvesveida atšķirības šo grupu dzīvniekiem un to nozīme dabā.
- Novēros zoodārza dzīvnieku dažādos barības iegūšanas veidus.
- Noskaidros, kā mainās dzīvnieka barības izvēle, tam augot un attīstoties.
- Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.
Ko skolēni darīs nodarbībā?
- Skaidros, kādi dzīvnieki ir sastopami Latvijas ainavās- mežā, pļavā, purvā, jūrā, upē, ezerā utt.
- Mācoties par dažādu ainavu īpatnībām, izpratīs tur dzīvojošo dzīvnieku pielāgojumus un dzīvnieku savstarpējo saistību.
- Pētīs dažādu dzīvnieku pielāgojumus dzīvei noteiktajās ainavās.
- Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.