Sākums 1.-3. klase

1.-3. klase

1.-3. klasei tiek piedāvātas 5 dažādas mācību nodarbības. Lai uzzinātu, kas katrā no tām tiks darīts, klikšķini uz interesējošās tēmas nosaukuma.

Ko skolēni darīs nodarbībā?

  • Izzinās, kādus uzdevumus veic dažādas ķermeņa daļas.
  • Vērojot, noskaidros dzīvnieka un cilvēka ķermeņa daļu nozīmi vides uztverē un izziņā.
  • Saskatīs kopīgo un  atšķirīgo cilvēka un dzīvnieka ķermeņa uzbūvē.
  • Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.

Ko skolēni darīs nodarbībā?

  • Modelējot, veidos priekšstatu par zemes kustību ap Sauli un gadalaiku maiņas likumsakarībām.
  • Gūs izpratni par dienas un nakts maiņu, dzīvnieku pielāgotību diennakts ritmam.
  • Pētot dzīvniekus zoodārza teritorijā, uzzinās par to pielāgojumiem gadalaiku maiņai.
  • Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.

Ko skolēni darīs nodarbībā?

  • Noskaidros kritērijus, kas iedala dzīvniekus savvaļas un mājdzīvniekos, izvērtēs abu  grupu  nozīmi cilvēka dzīvē.
  • Izvērtēs, kādus dabas resursus cilvēks iegūst no mājdzīvniekiem, kādus no savvaļas dzīvniekiem. Izteiks viedokli par ētiskumu praksē iegūt dabas resursus no savvaļas dzīvniekiem.
  • Skaidros dzīvnieku  pamatvajadzības, pamatos, kā tās īstenot un nodrošināt.
  • Pētīs zoodārza dzīvniekus un uzzinās drošības noteikumiem, kādi jāievēro saskarē ar dažādiem dzīvniekiem.
  • Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.

Ko skolēni darīs nodarbībā?

  • Izpratīs dzīvnieku iedalījumu pēc to barošanās veida.
  • Uzzinās par  augēdāju, gaļēdāju un visēdāju morfoloģiskajām un fizioloģiskajām uzbūves īpatnībām.
  • Noskaidros, kādas ir dzīvesveida atšķirības šo grupu dzīvniekiem un to nozīme dabā.
  • Novēros zoodārza dzīvnieku dažādos barības iegūšanas veidus.
  • Noskaidros, kā mainās dzīvnieka barības izvēle, tam augot un attīstoties.
  • Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.

Ko skolēni darīs nodarbībā?

  • Skaidros, kādi dzīvnieki ir sastopami Latvijas ainavās- mežā, pļavā, purvā, jūrā, upē, ezerā utt.
  • Mācoties par dažādu ainavu īpatnībām, izpratīs tur dzīvojošo dzīvnieku pielāgojumus un dzīvnieku savstarpējo saistību.
  • Pētīs  dažādu dzīvnieku pielāgojumus dzīvei noteiktajās ainavās.
  • Tiks veicināti piekopt saudzīgus ieradumus pret dzīvniekiem un vidi.

Pieteikties nodarbībai

Pieteikties jaunumiem

Mūsu atbalstītāji un sadarbības partneri